Roma, 26 d’abril 2013

IMG_4134

A vegades m’agradaria tornar en aquell punt, en aquell moment, en que jo era només jo en potència, era possibilitat de ser, i això és meravellós…

Com a Si una nit d’hivern un viatger on l’important és l’emoció pel “què passarà?” abans de que passi realment res i embruti aquella emoció.

Com al “món de les idees” de Plató, on les idees no es poden veure, doncs si les veiésim haurien de prendre una forma, embrutar-se en el real.

Només el que no existeix pot ser perfecte. El més perfecte dels “jos” és aquell que no existeix, aquell que només podia imaginar o projectar en la meva infantesa per exemple.

Em sembla recordar que de petita tenia una alta consideració de mi mateixa, potser deguda en gran part a que em recolzava en aquesta “projecció” del que jo seria o podia arribar a ser.

A vegades sento que estic embrutant i espatllant la possibilitat de mi mateixa, tot i ser conscient que res del que “sóc” ara, no podria en aquell moment ni tan sols haver-ho imaginat.

Ara penso, també, que m’hauria agradat coneixe´t de petit, i potser sommiar junts amb el que seríem… per després no ser-ho mai.

I tanco aquesta carta, ficant en el sobre uns quilos de ganes de veure´t, que són la projecció de les nostres trobades que no seran mai com les havíem imaginat o projectat, sinó d’una manera ni millor ni pitjor sinó tot el contrari, que passaran a formar part del brut i espatllat món real, en el que per sort i per desgràcia no ens queda més remei que viure-hi…

Tagged , ,

2 thoughts on “Roma, 26 d’abril 2013

  1. Drusba says:

    en la brutor i la lletjor hi pot haver tanta emoció com que no hi ha un món real i un que no ho sigui.

  2. caoscalma says:

    és clar que sí! embrutem-nos!

Leave a Reply

